• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan jag söka samlingslån?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dalatjejen

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Augusti 2020
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
UPPDATERING:

Till slut så sökte jag efter många om och men. Jag sökte dock bara på 350k till slut. Fick dessa erbjudanden på 350k:
(Fick även några fler erbjudanden men på lägre belopp)

Avida finans 10.49%
Remember 10.57%

Så ingen bra ränta direkt MEN nu har jag räknat och räknat och eftersom jag har en del andra avbetalningar (klarna bla. med skyhög ränta) som inte syns på uc så kommer jag att välja Avida och betala bort dem med det som blir över efter jag samlat remember och marginalen. Så i slutändan så kommer min månadskostnad bli mindre. Tänker också att jag ska amortera järnet nu när jag börjar jobba igen efter föräldraledighet så kanske jag kan söka ett nytt samlingslån längre fram och slå ihop mina 2 lån jag kommer ha nu till 1.

Tack alla för er hjälp!
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
400
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Grymt att det gick så bra hade dom någon komplettering eller lösenkrav
 

Dalatjejen

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Augusti 2020
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Avida är ganska smidiga för mig och många andra inga kompletteringar

Skönt att höra! Har du koll på när skuldebrevet kommer? Fick för mig man fick det på en gång? Men inte kommit något än men det kanske är för att det är helg? Blir nojig att det ska skita sig nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp